To video pojawiło się na początku marca w sieci. Dziś znów na nie natrafiłam (ktoś 'szernął' na fejsie), więc pomyślałam, że fajnie byłoby je tutaj mieć, jako inspirację i przykład, że jednak emocje!
Video przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett w Stambule dla Samsunga, aby promować nową aplikację do video konferencji dla osób niedosłyszących. To kolejny ukłon w stronę niepełnosprawnych. Piękny i naprawdę głęboki ukłon.
|
(c) http://www.techtimes.com |
Agencja wpadła bowiem na pomysł, by zaangażować sąsiadów Muharrema, chłopaka ze Stambułu, który stracił słuch, i nauczyć ich języka migowego. I nadszedł dzień, kiedy Muharrem wychodząc z domu i wykonując zaplanowane na ten dzień czynności, wszędzie stykał się z ludźmi, którzy pozdrawiali go i rozmawiali z nim w języku migowym. Jego zdziwienie - od początkowo niewielkiego (w taksówce) - rośnie z każdą kolejną napotkaną osobą. Efekt jest po prostu cudny - koniecznie obejrzyjcie
video tutaj.
To takie budujące, że firmy typu Samsung, obok swoich lifestyle'owych reklam produktowych, pełnych pięknych i roześmianych ludzi, kierują swoją uwagę także na niepełnosprawnych, którzy też są piękni i cieszą się życiem. A im więcej takich aplikacji i rozwiązań, tym to życie będzie choć trochę łatwiejsze.
Muharrem, miło było cię poznać!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz