piątek, 8 maja 2015

[84.] #Choosebeautiful

Pamiętacie pierwsze reklamy Dove z NORMALNYMI kobietami? To było tak odkrywcze, a jednocześnie takie oczywiste, że aż genialne. Nareszcie prawdziwe, kobiece piękno, bez retuszu, fotoszopa, kompleksów. I Unilever, właściciel marki Dove, idzie dalej w tym kierunku pokazując, że piękno jest w nas i to wcale nie jest pusty slogan.
Swoją kampanię #Choosebeautiful promują na całym świecie, a przy tym ma ona też swoje lokalne odsłony. Jak na przykład w Szwecji. O tyle mi bliska, że o tym, czym jest dla nich piękno, opowiadają trzy niewidome kobiety (niestety po szwedzku - Bogna, będziesz mi musiała to kiedyś przetłumaczyć! :-D). A czym jest? Tym samym, czym dla mnie: piękno = czuć się silną, naładowaną pozytywną energią, mieć radość z życia, być zakochaną... Wygląd, zdrowy i promienny, jest tylko tego cudownym dopełnieniem.
Więcej o tej fantastycznej reklamie tutaj.

2 komentarze:

  1. przypomniałaś mi filmik "best things about being blind": "There is no race, I don't know from beauty. I know people from what comes our off their mouth and what's in their heart. That's how I know people". https://www.youtube.com/watch?v=DBpdcDQG6Tc

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne i takie prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń